HOFFE - LEK.

Jag har fotat från övervåningen. Därför är bilderna lite suddiga. Men om jag går ut, så hoppar dom bara omkring mig.  Svårt att få några bra bilder då.

Men ni kan studera hur hoffarna leker här på tomten. Fullt ös - medvetslös, som man brukar säga.
Förlåt för bildbomb.

Det är DUNDERKLUMPEN och CRUELLA DE VIL.



Bägge har varit nere vid ån och lekt i blåleran.


Nu tar CRUELLA ett jättegrepp runt DUNDERKLUMPENS nacke........


Inte snäll, CRUELLA.













Så dansar dom omkring i lekens villervalla.



















Vackra tänder.....




Så får DUNDERKLUMPEN plötsligt syn på mig, uppe i fönsteret. Inget undgår en Hovawart.
Så var det slut på leken för den här gången.

.




Kommentarer
Postat av: Ewa Ivarsson

..... inte undra på att Maurice blivit den har är, med en sådan yster lekkamrat som Cruella.. underbara bilder!

2012-03-29 @ 21:33:34
Postat av: Tina

Vilken läckerbit han verkar var den där Dunderklumpen! Cruella säger väl inte nej till en tuff lek med honom. Hon har nog inga problem att hålla honom på plats, han verkar ha kommit fram till att livet går ut på umgås istället för att fajtas!!

2012-03-29 @ 21:34:24
URL: http://www.tinachrister.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0