MAIL FRÅN ROBERT.


LINTROLLETS ELD   E:  Elixiers Zappa    U:  Lintrollets Ättika.

En kraftfull unghund!
Jag har fått härliga bilder av ELD, 8,5 mån. gammal.

Tack Robert Sondreus, som fotade!

Du frågar om han har växt klart??????

Han är ca 68 cm i mankhöjd, och väger 34 kg.
Jag förstår att du tror att han är klar nu.

Men en Hoffe är inte färdig förrän vid närmare 3 års ålder.
Han kanske inte blir så mycket högre. Men han kommer att grovna och fylla ut ordentligt.

Vänta och se!



 

Ha en skön sommar, om vi inte hinner ses, innan jag flyttar ner till Skåne.
Men det vore kul om du anmälde honom, antingen till Osby-utställningen, Södra LO:t.

Eller till Hoffe - RM den 14 - 16 september i Ludvika, Mellansvenska LO:t.

.

.

Kommentarer
Postat av: Harriet o Did It

Fin kille han är. Jag tycker om när de har det där breda huvudet med kraftfull nos.

2012-06-12 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0