BANJO OCH HÄSTARNA.

Idag lekte jag med BANJO. Jag försökte lära honom bära in apportbocken till mig,  i utbyte mot en rolig leksak. Det gick väl så där.
 
Han är väldigt aktiv och positiv till alla uppgifter. Men han väljer den enkla vägen. Han jobbar gärna med allt som roar honom. Men väljer bort alla uppgifter som kräver ett aktivt tankearbete.  T.ex. hämta apportbocken så får du bitstocken........
Då öppnar han själv grinden, och belönar sig med bitstocken direkt.
 
Varför hämta den tråkiga träapporten, när man kan fixa direktbelöning själv? Man måste vara smart, uthållig och envis, för att träna med Banjo. För han sätter mina kunskaper på hårda prov.
 
Läs mer om hans bravader i följande länk:
 
http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
 
Idag var han INTE min favorithoffe. :(   Men han är extremt lik sin far,  ZINGO. Men Zingo har jag fått kontroll över. Vilket jag inte har med Banjo. ÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0