PÅ´T IGEN BARA.

Jag är envis som en röd gris. Eller som Benny (min man) säger: Du har ett jämt humör,  =ALLTID ILSKEN.
Jag förstår inte alls vad han menar.

Min pappa har tre döttrar. Han brukar vid festliga tillfällen höja sitt glas och skåla för sina tappra svärsöner.
Som har tagit över hans uppdrag, att ta hand om "döttrarna Lundqvist".

Skulle det där vara kul????
---------------------------------------------------------------------------



Nåja, igår fick jag klart med LUDVIG, underbara Ludvig!

Att vi får para ÄTTIKA med honom. Dom tycker väldigt mycket om varann och passar så bra ihop.

Dom har ju träffats förut. Tycke uppstod, men parningen gick inte som planerat.
Men den här gången kommer det gå utmärkt. Det är jag övertygad om.
Jag ser fram emot fina Ludvig-valpar så småningom.........

Jag var ju väldigt förtjust i hans far : Avrafastes Cortez, som jag försökte para Saffran med två gånger.
Nu ska jag väl äntligen få till det. Hoppas jag. Om en vecka vet vi hur det gick.


Kommentarer
Postat av: Ewa

ALLT löser sig... glad för din skull!



Kram Ewa

2012-02-02 @ 15:54:06
Postat av: Tina & Blixtra

Håller tummarna att det går bra den här gången!

kram T&B

2012-02-02 @ 22:51:11
Postat av: Anna och Zilver

Min tålmodige, alltigenom snälla och kära sambo brukar säga det till mig när allt skiter sig....

"Det kommer bli bra, bara på ett annat sätt"

... och när jag stillat mig så inser jag att han har rätt. Det kommer bli bra, bara inte som jag just nu tänkt mig!

Kram

2012-02-03 @ 14:59:30
Postat av: Jessica Holmström

Skönt att allt löste sig, håller tummarna att det blir valpar!

2012-02-06 @ 23:50:22
URL: http://www.skeppartorps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0