CARL CARLSSON.


Här är en bild på hela glada gänget som träffades i Eskilstuna!
LINDA (Ättikas matte), ANNELIE och FREDRIK.

Tänk, vad snälla Fredrik och Annelie var. Som körde hela vägen.
Tack, ni förgyllde min dag!


"CALLE" visar upp sin finaste sida, och får alla att skratta.


Sen skällde han ut mig, som försökte få några fina kort.


"Ville du nåt´, eller?"


Vill ni se en stjärna? "Se på mig!"
Ja, du är grann, Calle.  Men den här resan gällde ju LUDVIG, och inte dig.

Vi flyttade över LUDVIG till min bil.
Åt en god lunch ihop. Sen reste vi hemåt åt varsitt håll.

När vi kom hem väntade ÄTTIKA ivrigt på sin kavaljer. Dom lekte tillsammans i snön.
Visst kom dom ihåg att dom var "kära" för 1,5 år sen.
Det var ingen tvekan. Men det är lite tidigt i löpet. Vi provar i morgon igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, sicken snygg!! Kram på er!!!!

2012-02-05 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0