TRÄNINGEN IGÅR.....

Vi träffades på Skurups BK. BALOO och ALLTID REDO. Vi började med platsliggning. Det gick utmärkt. Sen individuell träning. Budföring, Hopp, Kryp. Bägge förarna siktar ju på Lägre-start under hösten.

Här måste tränas!
Typisk att jag glömde min kamera i bilen. Just när dom gjorde så bra ifrån sig.
Jag tränar fortfarande själv med "Arrak" för att starta Appellen snart.
Hm, vad är det jag har lovat? Jag börjar bli nervös.

Bägge hundarna har alla momenten. Det behövs bara lite struktur och tävlings-träning. Så ska det här gå som smort.

Efteråt fick vi en härlig kaffestund i Lenas trädgård. Jag passade förstås på att hoppa i poolen. Jag, som är galen i att bada.

Vi träffas snart igen för ny träning.

Foto: Louise Widén.  Fin kontakt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0