GOTLAND!

I år kommer jag inte till GOTLAND. Jag måste nog erkänna att jag är rejält avundsjuk på alla som får besöka "Kalkstens-Hawaii" i sommar.
 
Här kommer ett bildsvep:
BENNY har ju varit där med våra tre Hoffar. Här kommer en bild när ANNIKA kelar med ÄVENTYR:
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
BENNY och SUSSIE har varit där med ZODA och DIS:
 
DIS och ZODA i Östersjön. Benny hejar, på vem?
 
TJÄNSTEHUNDAR? 
 
Huvudstudie av DIS.
 
Stilstudie.
 
DIS och havet.
 
Det syns att ni hade härliga semesterdagar. Tack för fina bilder!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Här ligger FNITTRA och vräker sig i Biabädden. Vem får sova på golvet?
Jo, mamma ÄTTIKA.
 
Nu är hon också på väg mot GOTLAND!
Hon verkar ta båtresan med ro.
 
Ha nu riktigt sköna dagar i mitt älskade TORP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0