DAGENS TRÄNING.

 
LINTROLLETS  ALLTID REDO.
 
 
Vad stolt och glad jag blir. När jag får träffa hundar, vi har fött upp, som är så duktiga!

Jag vet att dom inte föds så här. Utan det är ett mycket bra jobb som ligger bakom att BALOO och ALLTID REDO är så duktiga!
Jag kan bara buga och tacka LIZETTE och LENA som har tränat och övat med sina "Lintroll".

För att träffa dom och hundarna, gör mig så himla glad. Dom ligger PLATS, går FOT med glädje, FÖRE ska vi slipa lite mer på. LÄGGANDE under gång ( 7 - 8, i dagsläget), HIT sitter som en smäck. APPORT, jodå, det funkar. HOPP - behöver träna uthopp mer. MARS springer dom med glädje. SPÅRA kan dom.

Det är så stimulerande och roligt att finslipa och tänka ut nya övningar och belöningsformer.
TACK för att ni kommer och tränar ihop med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0