"KENNELTRÄFF"



Den här underbara bilden fick jag av ÄLLIE och ARGA på Tofta strand. Man ser vem som är schäfer.
Tror ni jag blev avis?

I helgen ska ULLA och ÄLLIE åka till GOTLAND. Jag är inte ett dugg avundsjuk, nähä då.
Hon ska åka dit med Anne-Lie och hennes schäfervalp "ARGA". För den är född på  Gotland, och ska på valpträff där.

Då ska ULLA passa på att träffa Ällie´s valp DIMMA.
Så ÄLLIE, ÄLVA och DIMMA träffas på Visby BK kl 10.00 imorgon, lördag.
På så vis blir det ju en liten "kennelträff" för oss också.
Jag skulle vilja vara där.
Ha så kul!


Här har DIMMA kul.


DIMMA, 1 år gammal.

Kommentarer
Postat av: Lena med Zingo

Nämen, är hon söt den lilla sockertoppen?

2011-11-11 @ 11:31:19
Postat av: Anneli & Arja

Jaa, Dimma är verkligen en söt sockertopp! Men liten vet jag inte?!

Det var i alla fall en väldig fart på denna unga dam.

Mycket glad och trevlig. Allt hon tog sig för gjorde hon med en väldig intisitet. ;-)

2011-11-13 @ 20:02:16
Postat av: Ulla & Ällie

Tofta strand på Gotland var underbart så här på hösten. Hundarna rasade i full fart i sanden och solen gick ner i Östersjön.

Ällie fick träffa sin dotter Dimma och sin syster Älva. Dimma full av energi, "puh", jag måste ha glömt hur det är att ha unghund!! Jätteroligt att få träffa henne, kommer säkert att bli en härlig arbetshund när hon "landat lite mer". Det kom även en hoffespekulant, Anna-Lena, och hon fick träffa alla tre tjejerna som verkligen visade sig från sin bästa sida. Lördagen avslutade vi hemma hos Monica och Arne som bjöd på middag. Tack snälla för en trevlig kväll.

Hela helgen på Gotland var härlig med en mycket trevlig valpträff hos Arjas uppfödare med miljöträning, spår och uppletande.

2011-11-14 @ 09:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0