ÄNNU EN DAG I SKOGEN.

ÄVENTYR är så underbar. När vi ska gå ut, väntar han ivrigt vid stora grinden. Han hoppar och skuttar som en riktig kanin. Jag har ALDRIG sett en hund hoppa så högt. Bara rakt upp i luften gång på gång. Hela han syns OVANFÖR överliggaren. Jag MÅSTE få ett kort på det.

Tror ni jag lyckas? Nehej då. Kameran är seg. Tar kort varje gång han har landat. Här kan ni se en ivrig hund som väntar. Men inga glädjeskutt, som är så roliga. Men ni fårstår hur högt han hoppar när ni ser grinden.



Så kom vi ut i skogen. Det vanliga gänget:

CRUELLA, ÄVENTYR, HINDRA och GUNILLA.



 Här var mossan så otroligt GRÖN. Det ville jag ha på bild.

Istället blev det kort på mina "MONSTER-HUNDAR".
Dom här skulle jag själv inte vilja möta i skogen:





Vi gick runt en sjö som heter TYRESÖ FLATEN. Det var så vackert idag. Solen sken. Men det blåste kallt från sjön.

Här har CRUELLA just kommit upp ur sjön, efter ett uppfriskande bad.






Vilken underbar höst vi har.




Kommentarer
Postat av: Ewa

... är det rasstandard, sådana långa tungor? ha ha skojar lite... önskar så jag hade tid att hänga på med Maurice.. har skickat ett mail till dig idag återkom när du får tid. Kram Ewa

2011-11-17 @ 15:30:15
Postat av: Ida

Härliga bilder!!



Grattis i efterskott!

2011-11-17 @ 22:22:27
URL: http://www.hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0