COCO CHANEL.

Ikväll var vi bjudna på middag hos min syster. För hon och Björn är så tacksamma för att dom har fått Coco Chanel. En helt fantastisk hund, enligt dom.
Det tycker ju jag också.
Man blir väldigt glad när hunden nästan slår knut på sig själv av lycka, när man träffas.

Det är bara av glädje. Det finns ingen tveksamhet hos henne, var hon hör hemma.
Men hon uppskattar verkligen när vi hälsar på.

Då sitter hon och lutar sig mot oss. Hon är väldigt tydlig. Det känns som om hon säger: "Åh, va kul att ni är här.
Älskade gammel-matte och -husse. Jag har det så bra här. Men ni ska veta att jag älskar er också."

NEJ! Vad är det jag sitter och skriver för trams? Börjar gammelmatte bli sentimental?
Ryck upp dig Tinka.

Men Coco är en hund som glädjer hela sin omgivning med alla glada upptåg.
T.ex. Vi öppnade champangen. Korken flög i taket med en smäll.
Coco flög genast efter, och apporterade korken. Hon är så rolig, den hunden.

Kommentarer
Postat av: TinaAzzar&Tarzan

:-)

2011-03-27 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0