PLANERING 2011.

Följande planer har jag för i år:
Först ska jag försöka fixa ett gemensamt MH för C-kullen. Hittills har  7 svarat att dom vill
försöka komma. Det är bra,  av 10 st. Resten ska också göra MH, men lite senare. Sedan ska vi röntga C-kullen, spännande......

Till PÅSK arrangeras ett LINTROLLSLÄGER i Boxholm. I samarbete med SWEDEHOFS KENNEL.
Det blir ungefär samma upplägg som förra året. Bara ÄNNU ROLIGARE!  Eller hur?

Sedan RM i Osby, Skåne. Det får vi inte missa!

Dessutom ska jag försöka motivera mig till fortsatt tävlande med ÄVENTYR.
Det går lite trögt just nu. Eller rättare sagt, det står helt still!
Kom igen nu Tinka!  Lkl 3 i febrari, eller?

Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Tina och Blixtra

Kom igen Tinka - Kom igen!



Var hittar jag tävlingsdatum som kan passa en ung dam?

Nu kör vi!!!!! Här ska tränas och tränas!!

Just nu springer hon och hämtar apportbocken var jag än lägger den i hela huset.

Blixtra hälsar att sista tabletten tagen,sedan så blir det en liten träff va?

kram Tina och Blixtra

2011-01-10 @ 19:52:41
Postat av: Tina och Blixtra

Tävlingskalendern Brukshundklubben- hittade jag.

2011-01-10 @ 20:21:53
Postat av: Ida

Hej!



Säg till när MH't blir för C-kullen så kommer jag och pappa Heros och tittar på!



// Ida

2011-01-11 @ 12:28:24
URL: http://www.hovawarts.se
Postat av: Susanne (med Bilbo)

Vi siktar också på 3:an under 2011 (men det blir tidigast ett första försök i maj/juni). Kanske kan man träna tillsammans någon gång, mest för att det är kul att peppa varandra?

/Susanne

2011-01-11 @ 23:23:24
Postat av: Jessica med Celine

Heja Tinka! Jag blir så oerhört inspirerad av allt du och dina valpköpare gör! Nu bara måste jag komma ut igen, skam den som ger sig... Kram Jessica

2011-01-12 @ 17:05:55
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Kul att man kan inspirera någon. Själv har jag tillfälligt tappat kraften. Kan det bero på nattvak med 7 nya små krävande Lintroll sedan 5/11 2010?

Snart är den kullen i hamn och jag kan fokusera på att träna vuxna hundar igen.......

Hoppas jag. Men just nu ska vi Buss- och T-bane träna Docka. En sak i taget så löser sig allt.

Träna på alla duktiga valpköpare.

2011-01-13 @ 07:41:07
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0