HITTA ETT HEM ÅT DOCKA!

Hon är världens sötaste och goaste valp.
Men jag har INGEN energi!

Det är synd om "Hoppgrodan". Hon är så kär i mig. Beundrar varje steg jag tar.
Tittar med tindrande ögon på mig. HON är helt övertygad om att det är "HON OCH JAG, FÖR RESTEN AV LIVET"!
Jag är inte riktigt inne på den linjen.

Jag har levt med valp sedan 2007. Först ARGA ANNIKA, min älskade hund.

Sedan COCO CHANEL som jag också älskade. Men som inte skulle utvecklas till den fantrastiska individ hon kan bli, om hon levde kvar här på kenneln.

Hon har fått ett nytt hem där hon får blomma ut ordentligt.

Nu lilla DOCKA, som nästan är rumsren. Sover ensam utan gnäll, när jag måste sköta de andra djuren.
Somnar fint varje kväll ihoprullad på mina kläder.
Hoppar runt fötterna på mig och älskar allt jag hittar på.

SNÄLLA NÅGON TA HAND OM DOCKA!
Hon är en fantastisk valp. Men hon skall INTE bli min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0