YSTRA 2003 - 2011.


Vilken underbar bild, på en underbar hund.
Igår tänkte jag på MARGARETA HEDQVIST hela dagen.

Hon var tvungen att ta det svåra beslutet att avliva sin älskade YSTRA.
Hon hade drabbats av Leukemi.
Från att tro att hunden hade ont i magen, till att inse att hon hade en dödlig sjukdom.
Hon fick det hemska beskedet i måndags.

Jag tänker på dig, Maggan. Jag vet att YSTRA har varit ett fantastiskt stöd under en jobbig tid i ditt liv.
Jag vet att YSTRA gav väldigt mycket. Dom är ju bara så, dessa älskade Hoffar.

Men DU gav också den hunden ett fantastiskt liv.
Hemskt sorgligt att det blev så kort bara. Hon blev bara 8 år och 10 mån.
Jag gråter med dig. Men kan inte hjälpa dig att bära sorgen. Hur gärna jag än vill.



Kommentarer
Postat av: Tina och Blixtra

Sänder en styrkehälsning och kramar min Blixtra

extra hårt ikväll!

Tina och Blixtra

2011-12-21 @ 19:39:04
Postat av: Jessica och Celine

Ja, fy, de där besluten är så fruktansvärt svåra även om man inte har något val! Sänder styrkehälsningar härifrån också och lider med dig.

2011-12-21 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0