JULHÄLSNING FRÅN DALLAS.

Jag tar mig friheten att publicera en underbar Julhälsning jag fick från SARA TOLONEN om livet med DALLAS.
Tack SARA!
Här kommer hälsningen:

Hej Tinka och trollen!

Från Umeå kommer här en alltför snöfri julhälsning. Dallas yr runt som vanligt, han ska vara med och slå in paket, koka knäck och baka lussekatter och när han inte får smaka så norpar han åt sig bakom ryggen på mig! Det är tur att han bara dricker alkoholfritt när han tar sig en stänkare, även om han tar hela paketet ;) Annars hade han nog inte gått att kontrollera...

Vi hoppas att alla andra får en lika vit (trots snöbrist), varm och busig jul!
Kramar från Sara och Dallas!



 


 

 



Kommentarer
Postat av: Anneli & Arja

Oj, vad lik mamma Ällie man kan vara!!! ;-)

2011-12-22 @ 06:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0