FLERA JUL-HÄLSNINGAR:

TACK ALLA GOA VALPKÖPARE SOM FÖRGYLLER MIN JUL MED GLADA HÄLSNINGAR:

Först ett underbart kort på ÖVERSTE:


TACK, detsamma MATS EKMAN! Hälsa din glada familj.
------------------------------------------------------------------------------------

Sen en jättefin bild på XITRON:


En riktig JUL-XITRON!
TACK TORIL KOLSTAD! Jag hoppas du får ett mycket bättre år 2012!
KRAM!
------------------------------------------------------------------------------------


Här är ett helt fantastiskt kort på BASILIKA!
Tack CHARLOTTE HERMANSSON!
--------------------------------------------------------------------------------------------------


Sen ett julkort från GOTLAND!
Tack MONICA LINDFORS!
Här poserar DIMMA, som är lika busig som sin bror. Tillsammans med moster ÄLVA. Hon ser inte så förtjust ut......
Kanske Dimma stör lite, i tillvaron?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till sist en uppdatering, MED BILDBEVIS! , på DALLAS julstök:

"Hej igen!
Igår insåg jag att jag bara måste skicka ett bildbevis på vad som händer om Dallas inte får vara med i julbaket. Jag hade nyss köpt ägg för att baka, jag ställde mig på stolen (i bakgruden) för att leta fram formen när jag hör det på tok för välbekanta ljudet av ägg som går sönder. När jag vänder mig om tittar Dallas på mig som om han sa "Jag ville bara hjälpa till". Han fick inte äta upp äggen, för de gick ju att rädda, så han la sig ner och tittade trånande på dom istället.

Tilläggas bör att jag imorse började leta efter gråa hår, hahaha. Dom kommer nog snart ;)

Kramar igen! "



OUPS! GJORDE JAG BORT MIG NU IGEN?
Tack SARA för ett underbart kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0