JAG VILL HA FEST IGEN!


Tänk vad kul vi hade på kräftskivan. Vi lekte "Burken" hela kvällen.
Jag vill ha fest igen!

Benny säger att han vill ha SURSTRÖMMINGSSSKIVA!
Är det någon som gillar det, och vill komma på surströmmingsfest?
Jag äter det mest för Bennys skull.
Men mandelpotatis är gott.

NEJ, den här helgen är UTSTÄLLNINGSHELG.
Imorgon sticker vi till Norrköping med Xi, Tyre och "Nakenhunden" för att deltaga på SVENSK VINNARUTSTÄLLNING 2011. Det ska bli kul.
Sen på söndag är det nakenhunden CRUELLA som ställs ut igen, i E-tuna.
Våra chanser är lika med 0 - när jag tittar på min "vackra" ungtik.
Vart tog hon vägen?
Slänger in en bild på henne som valp. DÅ var hon fin.


Kommentarer
Postat av: Ewa Ivarsson

Bedååårande.. och vilken fin lekkamrat till min ögonsten Maurice, inte alla collies får det privilegiet att jag arunt med snygga hoffar! Lycka till på utställningarna! kram Ewa

2011-08-19 @ 09:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0