SYSKONTRÄFF.

Efter dagens Utställning åkte jag direkt hem till min pappa, som fyllde år idag.
GRATTIS THOR, 89 år!
Där träffade jag mina 2 systrar, Karin och Mackie.

Dessutom träffades systrarna C.

Det var ett tag sedan. Jag vill ju att det ska gå bra,  nu och i framtiden. Att ha dom tillsammans.
CRUELLA DE VIL, var trött efter dagens utflykt. COCO CHANEL däremot,  lider brist på hundlek.
Eftersom hon löper............. CRUELLA löper också.

Hur gick det då?
Mycket spänt från början. Cruella försökte spänna sig och rida på sin "lillasyster".
Coco ville INTE vika ner sig. Hon ville leka "parningsleken".
Samtidigt som hon tjuter av glädje, för att så många glada vänner sammanstrålar i hennes närhet.
Hon är så underbart glad och positiv jämt.

Cruella morrade lite varnande. Men gav med sig, och uppskattade leken med syrran igen.
Coco vek ner hela bakpartiet och skottade på i vilda krumsprång, i det trånga köket, av skär lycka.
Man blir lycklig av att träffa COCO CHANEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0