NY BILD.

Nu har jag fått en ny bild från Jenny. Det var den saknade valpen CAJSA CAVAT:
Jag har lagt den i inlägget om Valpträffen.

Idag har Coco fått ny massage. Det var verkligen en mycket stor förändring.
HURRA!
Jag hade inte inbillat mig.
Hon har troligtvis haft ont i ryggen sedan MIDSOMMAR!
Hon är som pånyttfödd. "Den hysteriska fransyskan" är här igen. Viken fart och fläkt den hunden har i sig.
Stackars Tyre. Hon hänger i hans öron, drar honom i svansen och gör livet surt för alla andra hundar här.
Hon måste få aktivering.......

Tinka, ta tag i denna juvel nu och gör något av hennes energi.
Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Massage kan göra under. Har ju förmånen att ha en urduktig massör för hund här i Grödby.

2010-09-25 @ 11:51:43
URL: http://tassamigos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0