COCO CHANEL

Hon har ju kännts lite skev sedan hon var halt runt midsommar.
Så ikväll tog vi tag i saken och åkte till vår Equiterapeut, LENA ANDERSSON.
Hon har hjälpt mig med flera hästar. Nu tog hon sig an lilla Coco.

Jodå, hon hade muskelknutor i ländryggen. Jag tror Coco vred till hela bäckenet när hon var liten.
Hon låg ju och sov med baktassarna under kylskåpet. Så reste hon sig snabbt och pep till.
Hoffarna är ju inte av den pipiga sorten.
Så jag har gissat, och anat att hon inte varit riktigt fräsch.

Lena masserade och knådade. Coco sa att det gör lite ont det där......
Sedan fick hon ljusterapi (Biolight) med ett anti-inflammatoriskt program.
Vi ska komma tillbaka om en vecka.

Jag hoppas det här kan göra susen för lilla Coco.


COCO CHANEL  Foto: Bergenhovs.

Kommentarer
Postat av: Pia, Björn och Vessla

Hoppas att lilla Coco blir bra i ryggen snabbt! De är ju gärna så, hoffarna, klagar inte i onödan inte.

2010-09-20 @ 20:44:27
URL: http://elliegardensvessla.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Stackars Coco, men va vacker hon är!

Hoppas hon blir bättre nu..



Mikaela

2010-09-21 @ 13:24:08
Postat av: Jessica och Celine

Hoppas Coco kryar på sig snart så hon kan nå fler framgångar i ringen =) Och demonstrera vad hon tycker om storasyster ;-) Krama henne från oss.

2010-09-21 @ 21:03:16
Postat av: Ida

Hoppas verkligen det hjälper.



Vad hon är fin!! Jag ser mycket Heros i henne och är så stolt över hela C-kullen.



Kram // Ida o Heros

2010-09-23 @ 12:57:44
URL: http://www.hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0