FINT BESÖK.

Igår kom CELINE DION hem till oss. Det var ett riktigt fint besök.
Hon har utvecklats jättefint. Kul att träffa henne igen.
Tack Jessica Myhre, för att du kom förbi och visade upp henne.
Här kommer lite bilder.




CELINE DION, fin flicka!




Först fick hon leka med sina systrar. Det tyckte hon var kul.
Fråga mig INTE vem som är vem. Dom är otroligt lika, alla i C-kullen.


Sedan fick hon leka med brorsan ÄVENTYR. Lite mer skräckblandad förtjusning.


"Bättre fly än illa fäkta"
Bäst att gömma sig under hästtransporten.....




"Nu kommer jag och tar dig, Tyre!"


"Nä, nu sticker jag och gömmer mig igen......"

Så böljade leken fram och tillbaka. För varje gång blev hon lite modigare. Så upptäckte hon ÅN!
Där fick hon vara ifred för Tyres uppvaktning.




TJIHI! Du kan inte ta mig!

Kommentarer
Postat av: Toril

Enda en vannhund :-)

2010-05-17 @ 10:49:57
URL: http://toriko.weblogg.no
Postat av: Elin

Vilken söt hund! Fin blogg du har! kram

2010-05-17 @ 11:02:56
URL: http://thedancer.blogg.se/
Postat av: Tina wagnås

Vilka härliga bilder och fina valpar!

kram

2010-05-19 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0