EN UNDERBAR HELG!

Åh, vad skönt väder vi har haft. Valparna har varit ute hela dagarna. Grävt upp den lilla rabatten jag försöker odla. Dom tror absolut att staketet är till för att  "planka in på Tivolit".

Jätterolig lekplats. Dom har gnagt av alla tulpaner som har försökt komma upp.
2 Ölandstok har dom gnagt av alla kvistar på, och grävt av rötterna till.
Dom leker visst SKATTJAKT!

Sedan hittade dom en annan skattgömma = mitt nattduksbord!
Klumpiga Tinka hade inte skjutit in lådan ordentligt.
Dom hittade en gammal medalj och annat lulllull.
Bäst av allt, var en bomullsvante. Den var alldeles blöt av valpdreggel.
Jag samlade in fynden.

Då kommer attackhunden COCO och rycker vanten ur handen på mig.
Samtidigt närmar sig CRUELLA.
DÅ SVÄLJER COCO VANTEN I ETT NAFS!

Bara inte syrran får den.
Så nu går jag och ororar mig för följderna........
Ska det bli stopp i magen?
Eller ska jag göra ett glädjande fynd i en bajshög?
Det brukar ta 3 dagar för en vante att passera.
Ni håller väl tummarna för att historien slutar lyckligt?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom verkar vara riktiga samlare dom här valparna, kan man inte lära dom hitta lite värdefullare skatter tro ;)

2010-05-03 @ 07:09:04
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

HA, HA, HA. Jodu, en tia eller 100-lapp skulle va bättre......

2010-05-03 @ 18:34:05
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
Postat av: Anonym

HA, HA, HA. Jodu, en tia eller 100-lapp skulle va bättre......

2010-05-03 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0