HUSSE OCH JAG!

Idag stack matte iväg på något VIKTIGT!
Vad kan vara viktigare än:  J A G ?

Så fick jag och COCO hålla till godo med HUSSE: Det är faktiskt riktigt skönt.
Han älskar mig precis som jag är. Matte, hon granskar mig ständigt med kritiska ögon......
Det är inte lätt att vara en uppfödares hund.
Man duger liksom ALDRIG.

Husse tog med oss ut i Världen. Vi fick gå till parkeringen och titta på bilarna.
Så tog jag ett skutt över snövallen. Hittade en underbar stor hög med häst-skit.
Käkade med god aptit.

När jag tittade upp, fick jag syn på tre STORA kompisar. Det kallas visst hästar.......
Jag skulle genast gå o hälsa. Dom här "hundarna" har jag inte träffat förr.

I bakgrunden hörde jag ett bekant rop på hjälp....."Tisse-Toss, Tisse-Toss".
Det var husse som hade fått stora självan. "Lilla Cruella i hästhagen, på väg att hälsa".

Jag satte fart efter husse, för att se vad han var rädd för.

ÄR HUSSE RÄDD FÖR HÄSTAR?
Jag får väl hälsa på dom en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0