JAG ÄLSKAR HUSSE!

Jag har VÄRLDENS BÄSTA HUSSE!

Han heter Benny. Han sticks i ansiktet. Det kallas visst skägg.

Idag fick jag, och syrran Can Can, leka med honom. Hur mycket som helst.

Vi retades också.........

Kissade på golvet. Välte vattenskålen och for upp i fönsteret och nafsade i blommorna. 
Varför ska man leka med hund-leksaker?

Då händer ju ingenting med människorna.........
Nej. Jag vet vad man ska leka med: BRÖDROSTEN, ELSLADDEN, TELEFONJACKET!!!!

Då händer det grejer. Alla ropar glada ramsor. Dom klappar oss uppmuntrande, och liksom hindrar oss.

För att ladda upp oss på grejerna. Jag blir heltänd...... Riktigt het på gröten.

Det är sånt som människorna blir engagerade av.
Nu vet jag verkligen vad DOM vill att vi ska leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0