COCO FÅR ETT NYTT HEM.

Nu ska det i alla fall bli av.
1 år senare än det var tänkt, så ska COCO CHANEL flytta.

Det har varit många turer fram o tillbaka. Men nu ska hon få ett alldeles eget hem.
Hos min syster Mackie, och hennes man Björn Winter.
Dom bor i Skarpnäck, så det är ju nära och bra.

Jag vet att hon kommer att får det bra. Med långa skogsturer, skidåkning och friluftsliv.
Bruksarbetet blir det kanske si och så med, tyvärr.
Men huvudsaken är att hon får "egna människor" som bryr sig BARA om henne.

Dom har tidigare ägt HOVAGÅRDENS MC´LOORI "Loori" och LINTROLLETS FINA FLICKA "Fly".
Dom har dessutom hjälpt mig många gånger med olika Hoffar som snabbt behövde ett tillfälligt hem.
På Nyårsdagen blir hon hämtad. Skönt för Coco att slippa sin bestämmande syster Cruella.
Jag är övertygad om att bägge mår bäst av att fortsätta sin utveckling i varsitt hem.
Inte ständigt kampande med varandra.

Så nu väntar en spännande tid.
Dels ska alla i D-kullen flytta, och så Coco samtidigt. Det blir några hekiska dagar.

GOTT SLUT, OCH ALLT GOTT INFÖR DET NYA ÅRET önskas er alla, av Tinka.

Kommentarer
Postat av: Tina och Blixtra

Grattis Mackie & Björn och Lycka till :)

2010-12-30 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0