VART TOG NI VÄGEN?

Jag undrar vart alla ambitiösa hoffe-ägare tog vägen som ville träna ihop med mig?
Jag har tid på vardagarna, är väldigt flexibel och flyttbar.
Men det blir liksom ingen kontinuitet i träningen.

Jag började med ZODA. Vi tränade inför Lkl 3 tillsammans. Det var en jättebra motivation för mig......
Men hon försvann.

Sedan Sörhofs Echo, vi träffads en gång. Jag kände: Det här blir kul!
Men ingen kontakt efter det?

Elliegårdens Mexxi, det var en underbar träningskompis. Men hennes matte har inte tid just nu.
Men tack Linda Samson, för all inspiration du gav mig.
Då blev vi Godkända i Högre klass och uppflyttade till Lkl 3.
Men nu händer ingenting!

Snälla Någon! Kom hit och var min motor och inspirationskälla.
Jag börjar tro att ingen vill leka med mig?

Kommentarer
Postat av: Tina och Blixtra

Tinka! Vi vill träna men det är ju DU som får träna oss då!

Ses snart kramiz

2010-08-17 @ 17:31:04
Postat av: Patricia

JAG VILL men du bor så långt bort :-(



KRAM

2010-08-19 @ 11:07:03
Postat av: Mikaela

Tinka, jag börja jobba! Jobbar 9-18 numera... så min träna hund tid är efter 20 på kvällen och då blir de på hemmaplan :( Sen va ju Echo dålig osv. Annars vill vi också.. men de är svårt att passa ihop tider när vi bor så långt ifrån..om inte du vill träna på botkyrka bk såklart ;)



Kram

2010-08-19 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0